REGULAMIN ORGANIZACYJNY PODMIOTU LECZNICZEGO 
„EDEMA Terapia Obrzęków i Leczenia Ran mgr Anna Sobolewska”


Niniejszy regulamin został ustalony na podstawie art. 23 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej przez Annę Sobolewską.

§1.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin określa sposób i warunki udzielania świadczeń zdrowotnych przez podmiot leczniczy działający pod firmą: „EDEMA Terapia Obrzęków i Leczenia Ran mgr Anna Sobolewska”
  2. Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o:
    1. Kierowniku” – rozumie się przez to kierownika podmiotu leczniczego, o którym mowa w § 9 Regulaminu; 
    2. Monitoringu” – rozumie się przez to monitoring wizyjny prowadzony w Zakładzie Leczniczym, o którym mowa w §13 Regulaminu; 
    3. Podmiocie Leczniczym” – należy przez to rozumieć podmiot leczniczy działający pod firmą: „EDEMA Terapia Obrzęków i Leczenia Ran mgr Anna Sobolewska, o którym mowa w §2 Regulaminu;
    4. Regulaminie” – należy przez to rozumieć niniejszy regulamin Podmiotu Leczniczego;
    5. Zakładzie Leczniczym: – należy przez to rozumieć zakład leczniczy o nazwie: „EDEMA Terapia Obrzęków i Leczenia Ran mgr Anna Sobolewska, o którym mowa w § 4 Regulaminu. 
  3. Podmiot Leczniczy działa na podstawie Regulaminu oraz obowiązującego prawa, a w szczególności:
    1. ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej;
    2. ustawy z dnia 25 września 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty;
    3. ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
    4. innych przepisów, mających wpływ na działalność podmiotów wykonujących działalność leczniczą, w tym aktów wykonawczych do ustaw wymienionych w punkcie 1) – 3) powyżej. 

§2.

SZCZEGÓŁOWE OZNACZENIE PODMIOTU LECZNIEGO 

  1. Podmiot leczniczy działa pod firmą: „EDEMA Terapia Obrzęków i Leczenia Ran mgr Anna Sobolewska” z siedzibą pod adresem, ul. Czechosłowacka 103/1, 61-425 Poznań, numer NIP: 5661865337 oraz REGON: 302019738.
  2. Dane adresowe i korespondencyjne Podmiotu Leczniczego:
    1. Adres korespondencyjny podmiotu leczniczego: ul. Czechosłowacka 103/1, 61-425 Poznań
    2. Numer telefonu podmiotu leczniczego: 574-456-336
    3. Adres poczty elektronicznej podmiotu leczniczego: biuro @ edema.pl
    4. Adres strony internetowej podmiotu leczniczego: www.edema.pl
  3. Podmiot Leczniczy jest wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą numer księgi rejestrowej: 000000192272, organ rejestrowy: Wojewoda Wielkopolski.

§3.

CELE I ZADANIA PODMIOTU LECZNICZEGO

  1. Celem Podmiotu Leczniczego jest organizowanie i udzielanie ambulatoryjnych świadczeń zdrowotnych z zakresu fizjoterapii, służących ratowaniu, zachowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia. 
  2. Do zadań Podmiotu Leczniczego należy w szczególności: 
    1. udzielanie świadczeń zdrowotnych z zakresu fizjoterapii, w tym udzielanie indywidualnych porad i konsultacji w zakresie fizjoterapii, dietetyki, podologii, pielęgniarstwa;
    2. działania edukacyjne na rzecz pacjentów, promocja zdrowia i działania mające na celu fizjoprofilaktykę zdrowia; 
    3. współdziałanie z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą;
    4. inne zadanie wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 

§4.

STRUKTURA ORGANIZACYJNA ZAKŁADU LECZNICZEGO

  1. Podmiot Leczniczy wykonuje działalność leczniczą za pomocą Zakładu Leczniczego pod nazwą: EDEMA Terapia Obrzęków i Leczenia Ran mgr Anna Sobolewska. 
  2. W ramach Zakładu Leczniczego wyodrębnia się jednostkę organizacyjną: EDEMA Terapia Obrzęków i Leczenia Ran.

 

§5.

RODZAJ DZIAŁALNOŚCI LECZNICZEJ I ZAKRES UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH

  1. Podmiot Leczniczy prowadzi działalność leczniczą rodzaju ambulatoryjne świadczenia zdrowotne.
  2. Podmiot Leczniczy udziela ambulatoryjnych świadczeń zdrowotnych z zakresu fizjoterapii, polegających na: 
    1. diagnostyce funkcjonalnej pacjenta;
    2. kwalifikowaniu, planowaniu i prowadzeniu zabiegów fizjoterapeutycznych;
    3. kwalifikowaniu, planowaniu i prowadzeniu dietoterapii;
    4. kwalifikowaniu, planowaniu i prowadzeniu procesu leczenia ran;
    5. kwalifikowaniu, planowaniu i prowadzeniu zabiegów podologicznych;
    6. zlecaniu wyrobów medycznych, zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych; 
    7. dobieraniu do potrzeb pacjenta wyrobów medycznych;
    8. nauczaniu pacjentów posługiwania się wyrobami medycznymi;
    9. prowadzeniu działalności fizjoprofilaktycznej, polegającej na popularyzowaniu zachowań prozdrowotnych oraz kształtowaniu i podtrzymywaniu sprawności i wydolności osób w różnym wieku w celu zapobiegania niepełnosprawności;
    10. wydawaniu opinii i zaświadczeń odnośnie do stanu funkcjonalnego osób poddawanych fizjoterapii oraz przebiegu procesu fizjoterapii;
    11. nauczaniu pacjentów mechanizmów kompensacyjnych i adaptacji do zmienionego potencjału funkcji ciała i aktywności. 

§6.

MIEJSCE UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH

Miejscem udzielania świadczeń zdrowotnych jest EDEMA Terapia Obrzęków i Leczenia Ran, znajdujący się w Poznaniu, pod adresem: ul. Czechosłowacka 103/1, 61-425 oraz miejsce wezwania. Wezwania są przyjmowane w Zakładzie Leczniczym. 

§7.

PRZEBIEG I ORGANIZACJA PROCESU UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH

  1. Świadczenia zdrowotne udzielane są wyłącznie odpłatnie. Wysokość opłat za udzielone świadczenia zdrowotne określa ustalony przez Kierownika cennik, stanowiący Załącznik nr 1 do Regulaminu. 
  2. Świadczenia zdrowotne są udzielane od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 16:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość udzielenia świadczeń zdrowotnych w innych dniach i godzinach, po ustaleniu terminu z fizjoterapeutą udzielającym świadczenia zdrowotnego, pod warunkiem uzyskania zgody Kierownika.
  3. Świadczenia zdrowotne są udzielane pacjentom po uprzedniej rejestracji, w terminie ustalonym z pacjentem. 
  4. Rejestracja pacjentów odbywa się: 
    1. bezpośrednio w recepcji w Zakładzie Leczniczym;
    2. telefonicznie;
    3. poprzez e-mail;
    4. za pośrednictwem strony internetowej www.edema.pl 
  5. Pacjenci mogą rejestrować się osobiście albo za pośrednictwem przedstawiciela ustawowego lub faktycznego. 
  6. Płatność za udzielane świadczenia zdrowotne ma miejsce po udzieleniu świadczenia, z wyjątkiem konsultacji online, które opłacane są przed udzieleniem świadczenia. Dostępne formy płatności to: gotówka, karta płatnicza, przelew, MediRaty lub karta podarunkowa. 
  7. Odwołanie wizyty w zarezerwowanym terminie możliwe jest najpóźniej 24 h przed tym terminem. W przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie i braku odwołania we wskazanym terminie, opłata w wysokości 100% zostanie naliczona na podstawie faktury z terminem płatności do 7 dni.
  8. Odwołanie konsultacji online w zarezerwowanym terminie możliwe jest najpóźniej 24 h przed tym terminem. W przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie i braku odwołania we wskazanym terminie, uiszczona opłata w wysokości 100% nie podlega zwrotowi.
  9. Pacjent proszony jest o punktualne przybycie na wizytę zarówno stacjonarną, jak i online. Spóźnienie na wizytę nie jest równoznaczne z koniecznością jej wydłużenia. 
  10. W przypadku wizyty stacjonarnej pacjent zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich zaleceń dotyczących zachowania higieny oraz bezpieczeństwa sanitarnego.
  11. Przed przystąpieniem do udzielenia świadczenia zdrowotnego pacjent lub jego przedstawiciel ustawowy bądź faktyczny zobowiązany jest:
    1. okazać dokument tożsamości pacjenta oraz podać dane pacjenta niezbędne do prawidłowego uzupełnienia dokumentacji medycznej (a w szczególności: imię i nazwisko, numer PESEL i adres zamieszkania);
    2. udzielić wszelkich wymaganych prawem zgód;
    3. zaakceptować postanowienia regulaminów oraz klauzuli przetwarzania danych osobowych; 
    4. udzielić wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego udzielenia świadczenia zdrowotnego; 
    5. okazać posiadaną dokumentację medyczną oraz wyniki badań;
    6. dokonać płatności za udzielenie świadczenia zdrowotnego. 
  12. W przypadku, gdy w trakcie udzielenia świadczenia zdrowotnego nastąpi konieczność udzielenia dodatkowych świadczeń ich koszt jest ustalany indywidualnie z pacjentem, a płatność za udzielone świadczenie zdrowotne odbywa się niezwłocznie po jego udzieleniu.
  13. W związku z zapłatą za udzielone świadczenia zdrowotne Podmiot Leczniczy wystawia fakturę, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

§8.

JAKOŚĆ I DOSTĘPNOŚĆ UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH

  1. Udzielanie świadczeń zdrowotnych przebiega z zapewnieniem właściwej dostępności i jakości tych świadczeń dla pacjentów. 
  2. Podmiot Leczniczy zastrzega sobie możliwości odmowy udzielenia świadczenia zdrowotnego w przypadku, gdy:
    1. stan pacjenta (w tym stan jego zdrowia), uniemożliwia udzielenie świadczenia zdrowotnego lub kontynuowanie jego udzielania;
    2. konieczne jest wykonanie świadczenia zdrowotnego przez inny podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych;
    3. pacjent odmawia dokonania płatności za udzielenie świadczenia zdrowotnego;
    4. pacjent odmawia podpisania wymaganych prawem zgód na udzielenie świadczeń zdrowotnych bądź akceptacji regulaminów.
  3. W przypadku, gdy udzielenie świadczenia zdrowotnego odbywa się na zlecenie lekarza, fizjoterapeuta/pielęgniarka/dietetyk/podolog, który ma uzasadnione wątpliwości odnoszące się do zleceń lekarza ma prawo domagać się od lekarza, który wydał zlecenie, by uzasadnił potrzebę jego wykonania. W takiej sytuacji fizjoterapeuta ma także prawo odmowy wykonania określonego świadczenia. Odmowę wykonania świadczenia fizjoterapeuta uzasadnia w dokumentacji medycznej i informuje o niej lekarza zlecającego.
  4. Świadczenia zdrowotne w Podmiocie Leczniczym udzielane są przez osoby do tego uprawnione na podstawie odrębnych przepisów prawa.
  5. Świadczenia zdrowotne udzielane są z należytą starannością, zgodnie z zasadami etyki zawodowej, poszanowaniem praw pacjenta, dbałością o jego bezpieczeństwo i wykorzystując wskazania aktualnej wiedzy medycznej.
  6. Wszyscy pracownicy Podmiotu Leczniczego (w tym osoby współpracujące z Podmiotem Leczniczym) obowiązane są do przestrzegania postanowień Regulaminu. 

§9.

SPOSÓB KIEROWANIA ZAKŁADEM LECZNICZYM

  1. Podmiotem Leczniczym kieruje Kierownik. 
  2. Kierownikiem Podmiotu Leczniczego jest Anna Sobolewska. 
  3. Kierownik prowadzi sprawy Podmiotu Leczniczego i reprezentuje go na zewnątrz oraz wykonuje inne obowiązki wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności: 
    1. organizuje i kieruje pracą Podmiotu Leczniczego;
    2. czuwa nad przestrzeganiem w Podmiocie Leczniczym przepisów prawa, będących podstawą działania Podmiotu Leczniczego;
    3. czuwa nad przestrzeganiem w Podmiocie Leczniczym przepisów z zakresu ochrony danych osobowych;
    4. zawiera umowy w imieniu i na rzecz Podmiotu Leczniczego; 
  4. Wszelkie decyzje dotyczące Podmiotu Leczniczego Kierownik podejmuje samodzielnie. 

§10.

ORGANIZACJA I ZADANIA JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ ORAZ WARUNKI ICH WSPÓŁDZIAŁANIA

  1. W jednostce organizacyjnej Zakładu Leczniczego pracują fizjoterapeuci, pielęgniarki, dietetyce, podolodzy podlegający bezpośrednio Kierownikowi. 
  2. Do zadań fizjoterapeutów/pielęgniarek/dietetyków/podologów należy w szczególności:
    1. przyjęcie pacjenta, badanie funkcjonalne i przeprowadzenie wywiadu z pacjentem w celu zaplanowania postępowania terapeutycznego; 
    2. konsultacja pacjenta oraz wykonanie badań niezbędnych do rozpoczęcia procesu terapeutycznego;
    3. wykonywanie zaplanowanego postępowania terapeutycznego;
    4. w razie potrzeby zweryfikowanie lub zmiana postępowania terapeutycznego;
    5. ocena etapowa lub końcowa postępowania terapeutycznego;
    6. prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie z przepisami prawa. 
  3. Sprawami organizacyjnymi, a w szczególności wydawaniem faktur, rejestracją pacjentów oraz planowaniem terminów wizyt pacjentów, udzieleniem informacji pacjentom zajmuje się Rejestracja. 

§11.

WARUNKI WSPÓŁDZIAŁANIA Z INNYMI PODMIOTAMI WYKONUJĄCYMI DZIAŁALNOŚĆ LECZNICZĄ

  1. Podmiot Leczniczy w razie potrzeby współpracuje z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą, a także z przedstawicielami innych zawodów medycznych, w celu zapewnienia prawidłowości i ciągłości przebiegu procesu udzielania świadczeń zdrowotnych.
  2. Szczegółowe warunki współdziałania Podmiotu Leczniczego z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą oraz z innymi podmiotami określają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, a w razie potrzeby umowy, zawierane z tymi podmiotami. 

§12.

UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ

  1. Podmiot leczniczy prowadzi, przechowuje i udostępnia dokumentację medyczną osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa, a w szczególności w ustawie z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 
  2. Podmiot Leczniczy zapewnia ochronę danych zawartych w dokumentacji medycznej. 
  3. Dokumentacja medyczna jest udostępniana pacjentowi oraz innym podmiotom i osobom wskazanym w ustawie z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku praw Pacjenta.
  4. Dokumentacja medyczna jest przechowywana przez okres przewidziany w przepisach prawa. 
  5. Wysokość opłat za udostępnienie dokumentacji medycznej określa Załącznik nr 2 do Regulaminu. 

§13.

MONITORING

  1. W celu zapewnienia bezpieczeństwa pacjentów oraz pracowników Podmiotu Leczniczego, (w tym osób współpracujących z Podmiotem Leczniczym na podstawie umów cywilnoprawnych), w Zakładzie Leczniczym prowadzony jest całodobowo monitoring pomieszczeń ogólnodostępnych, który obejmuje swoim zakresem poczekalnię.
  2. Monitoring, o którym mowa w ust. 1 powyżej, jest prowadzony za pomocą urządzeń rejestrujących obraz (monitoring wizyjny). W ramach Monitoringu nie jest rejestrowany dźwięk.
  3. Dane osobowe uzyskane w trakcie Monitoringu są przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa pacjentów oraz pracowników i współpracowników Podmiotu Leczniczego.
  4. Nagrania uzyskanie w trakcie prowadzenia Monitoringu są przechowywane przez okres nie dłuższy, niż pół roku. Po upływie tego okresu, uzyskane w wyniku Monitoringu nagrania obrazu zawierające dane osobowe podlegają zniszczeniu, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej.
  5. Nagrania utrwalone w trakcie prowadzenia Monitoringu mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  6. O prowadzeniu Monitoringu Kierownik informuje pacjentów i pracowników oraz współpracowników Podmiotu Leczniczego, w sposób zgodny z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności poprzez zapoznanie z odpowiednią klauzulą obowiązku informacyjnego.

§14.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zmiany Regulaminu dokonuje Kierownik w formie pisemnej, określając datę wejścia w życie zmian. 
  2. Integralną część Regulaminu stanowią wymienione w nim następujące załączniki:
  3. Załącznik nr 1 – CENNIK OPŁAT ZA ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE;
  4. Załącznik nr 2 – CENNIK OPŁAT ZA UDOSTĘPNIENIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ.
  5. Wszyscy pracownicy Podmiotu Leczniczego, a także osoby wykonujące świadczenia zdrowotne na rzecz Podmiotu Leczniczego na podstawie umów cywilnoprawnych, pacjenci Podmiotu Leczniczego, osoby odwiedzające oraz inne osoby przebywające na terenie Zakładu Leczniczego w związku z procesem udzielania świadczeń zdrowotnych, są zobowiązani do przestrzegania Regulaminu.
  6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, ustawy z dnia 25 września 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty, ustawy z dnia 6 listopada 2008 roku o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, akty wykonawcze do tych ustaw oraz inne przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
  7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.09.2020r.

 

Załącznik nr 1 do REGULAMINU ORAGNIZACYJNEGO

CENNIK OPŁAT ZA ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE
udzielane przez EDEMA Terapia Obrzęków i Leczenia Ran mgr Anna Sobolewska

CENNIK


Załącznik nr 2 do REGULAMINU ORAGNIZACYJNEGO

CENNIK OPŁAT ZA UDOSTĘPNIENIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ
przez EDEMA Terapia Obrzęków i Leczenia Ran mgr Anna Sobolewska

SPOSÓB UDOSTĘPNIENIA I OPŁATA ZA UDOSTĘPNIENIE

  1. Kopia dokumentacji medycznej - 0,36 zł za stronę
  2. Wydruk dokumentacji medycznej - 0,36 zł za stronę
  3. Odpis dokumentacji medycznej - 10,33 za stronę
  4. Na informatycznym nośniku danych (płyta CD lub DVD). - 2,06 zł
  5. Pierwsze udostępnienie dokumentacji medycznej w postaci kopii, wydruku, odpisu lub na informatycznym nośniku danych - bezpłatnie

REGULAMIN SZKOLEŃ

§ 1 Postanowienia ogólne 

  1. Niniejszy dokument (dalej zwany: Regulaminem) określa prawa i obowiązki Uczestników szkoleń realizowanych przez EDEMA (dalej zwana: Szkoleniami) firmy EDEMA Terapia Obrzęków i Leczenia Ran.
  2. Szkolenia, odbywają się w terminach ogłoszonych w zakładce szkolenia na niniejszej stronie, realizowane stacjonarnie w Hotel Ilonn w Poznaniu ul. Szarych Szeregów 16, 60-462 Poznań.
  3. Organizatorem Szkoleń i Administratorem Danych Osobowych jest firma EDEMA Terapia Obrzęków i Leczenia Ran mgr Anna Sobolewska ul. Czechosłowacka 103/1, 60-288 Poznań NIP: 566-186-53-37 REGON: 302019738 gabinet-edema@wp.pl (dalej zwana: Organizatorem). 
  4. Dokładny program Szkoleń dostępny jest na niniejszej stronie internetowej w zakładce szkolenia.

§ 2 Rejestracja uczestnictwa w Szkoleniach

  1. Chęć udziału w Szkoleniu Uczestnik zgłasza poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej klinika-edema.pl. Poprawne przesłanie zgłoszenia potwierdza wiadomość e-mail doręczona na adres e-mail wskazany przez Uczestnika przy rejestracji. 
  2. Wypełnienie formularza zgłoszeniowego i opłacenie zgłoszenia zapewnia rezerwację miejsca na Szkoleniu. Potwierdzenie rezerwacji odbywa się poprzez wniesienie opłaty rejestracyjnej na ostatnim etapie wypełniania formularza. Jeżeli na tym etapie nie zostanie wniesiona opłata, rezerwacja nie zostanie dokonana.
  3. Płatności obsługuje bramka płatności TPAY Krajowy Integrator Płatności S.A. plac Andersa 3, 17 piętro 61-894 Poznań info@tpay.com
  4. Rejestracja trwa do wyczerpania miejsc.

§ 3 Opłaty

  1. Udział w Szkoleniu jest płatny. 
  2. Koszt udziału w szkoleniu jest zróżnicowany ze względu na tematykę szkolenia i czas trwania szkolenia.
  3. Opłatę za udział w Szkoleniu należy wnieść w chwili wypełnienia formularza zgłoszeniowego, jeśli jest to nie możliwe należy skontaktować się z organizatorem drogą mailową.
  4. Organizator wystawi elektroniczną fakturę VAT na potwierdzenie dokonanych wpłat. 
  5. Opłata za udział w Szkoleniu obejmuje uczestników stacjonarnych.

§ 4 Rezygnacja z udziału w Szkoleniu

  1. Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w Szkoleniu i uzyskania zwrotu poniesionych kosztów według poniższych terminów:
    a. Rezygnacja do 90 dni przed Szkoleniem – uczestnik nie ponosi kosztów anulacji kosztów;
    b. Rezygnacja między 90 a 14 dni przed Szkoleniem  – uczestnik ponosi 50% kosztów;
    c. Rezygnacja 14 dni kalendarzowych przed Szkoleniem  – uczestnik ponosi 100% kosztów.
  2. Zgłoszenia rezygnacji należy dokonać pisemnie na adres email: gabinet-edema@wp.pl. Wykreślenie z listy uczestników następuje niezwłocznie po przesłaniu potwierdzenia ze strony Organizatora.

§ 5 REKLAMACJE

  1. Wszelkie reklamacje Uczestników Szkolenia wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej lub na adres siedziby Organizatora i powinny zawierać: imię i nazwisko zgłaszającego reklamację, adres do korespondencji, adres email, numer telefonu, przedmiot reklamacji, datę Szkoleń, wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację. 
  2. Reklamacje Uczestnik Szkolenia może zgłaszać nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia Szkolenia. 
  3. Po upływie wyżej określonego terminu żadne reklamacje nie będą uwzględniane. 
  4. Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni roboczych od daty złożenia reklamacji i przekazuje swoje stanowisko podmiotowi składającemu reklamację w formie, w której złożył reklamację.

§ 6 Dane osobowe

  1. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej Rozporządzeniem) informujemy, że: Administratorem Państwa danych osobowych jest EDEMA Terapia Obrzęków i Leczenia Ran mgr Anna Sobolewska ul. Czechosłowacka 103/1, 60-288 Poznań NIP: 566-186-53-37 REGON: 302019738 gabinet-edema@wp.pl
  2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celach i na podstawie:
    • a) przesyłania informacji handlowych, na podstawie odrębnej zgody – art. 6 ust 1 lit. a Rozporządzenia;
    • b) zawarcia i realizacji umowy – art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia;
    • c) udokumentowania realizacji umowy oraz jej rozliczenia na podstawie prawa podatkowego i rachunkowego, a także dochodzenia roszczeń lub realizacji innych obowiązków wobec organów władzy państwowej - art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia;
    • d) wykonywania marketingu bezpośredniego – art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia.
  3. Odbiorcami powierzonych Administratorowi danych osobowych będą podmioty świadczące Administratorowi usługi związane z rozliczeniami finansowymi, poradnictwem prawnym i księgowym, archiwizacją dokumentów, obsługą IT oraz inne podmioty świadczące usługi wspomagające przygotowanie i przeprowadzenie Szkoleń.
  4. Przysługuje Państwu względem Administratora: - prawo dostępu do danych osobowych – art. 15 Rozporządzenia; - prawo do sprostowania danych osobowych – art. 16 Rozporządzenia; - prawo do usunięcia danych osobowych – art. 17 Rozporządzenia; - prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych – art. 18 Rozporządzenia; - prawo do przenoszenia danych osobowych – art. 20 Rozporządzenia; - wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych do celów marketingu bezpośredniego – art. 21 ust. 2 Rozporządzenia. Sprzeciw można wnosić na adres e-mail podanym w § 6 ust. 1 Regulaminu; - prawo do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadku danych przetwarzanych w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
  5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat.
  6. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  7. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi.

§ 7 Zmiany terminu i anulowanie szkoleń.

  1. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu lub anulowania szkolenia z przyczyn od nas niezależnych, takich jak siła wyższa, konieczność zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom czy sytuacje losowe. 
  2. W przypadku zmiany terminu szkolenia, uczestnicy zostaną poinformowani niezwłocznie, a nowy termin zostanie ustalony w miarę możliwości i uwzględnienia preferencji uczestników. 
  3. W przypadku anulowania szkolenia, już wpłacone środki zostaną zwrócone na konto uczestnika w ciągu 14 dni od daty anulacji. 
  4. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne straty wynikające z zmiany terminu lub anulowania szkolenia, takie jak koszty podróży czy zakwaterowania.

§ 8 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
  2. Spory związane z uczestnictwem w Szkoleniu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora, chyba że przepisy prawa stanowią inaczej. 
  3. Zgłoszenie uczestnictwa w Szkoleniu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
     

Polityka prywatności

Jeżeli tutaj trafiłeś, to niezawodny znak, że cenisz swoją prywatność. Doskonale to rozumiemy, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie ten dokument, w którym znajdziesz zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies w związku z korzystaniem z naszej strony.

Informacja formalna na początek – administratorem jest:

EDEMA Terapia Obrzęków i Leczenia Ran mgr Anna Sobolewska
ul. Czechosłowacka 103/1
60-288 Poznań
NIP: 566-186-53-37
REGON: 302019738
biuro  @  edema.pl

W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z polityką prywatności, w każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres: biuro  @  edema.pl

Skrócona wersja – najważniejsze informacje

Dbamy o Twoją prywatność, ale również o Twój czas. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie skróconą wersję najważniejszych zasad związanych z ochroną prywatności.

  • dokonując rezerwacji na naszej stronie, zakładając konto, edytując swoje dane, zapisując się do newslettera, składając reklamację lub po prostu kontaktując się z nami, przekazujesz nam swoje dane osobowe, a my gwarantujemy Ci, że Twoje dane pozostaną poufne, bezpieczne i nie zostaną udostępnione jakimkolwiek podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody,
  • korzystamy z narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, które zbierają anonimowe informacje na temat Twoich odwiedzin strony, takie jak podstrony, które wyświetliłeś, czas, jaki spędziłeś na stronie czy przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami. W tym celu wykorzystywane są pliki cookies firmy Google dotyczące usługi Google Analytics,
  • korzystamy z narzędzi marketingowych zapewnianych przez serwis Facebook oraz z narzędzi marketingowych Google, co wiąże się z wykorzystaniem plików cookies firmy Facebook, w szczególności Pixela Facebooka oraz plików cookies firmy Google,
  • zapewniamy Ci możliwość korzystania z funkcji społecznościowych, takich jak udostępnianie treści w serwisach społecznościowych, co wiąże się z wykorzystywaniem plików cookies firmy Oracle związanych z usługą AddThis,
  • prezentujemy na stronach treści pochodzące z serwisów trzecich, w szczególności z serwisu YouTube, co wiąże się z wykorzystywaniem plików cookies firmy Google związanych z usługą YouTube,
  • wykorzystujemy pliki cookies własne, byś mógł w sposób komfortowy korzystać ze strony, w tym do śledzenia podejmowanych przez Ciebie kroków podczas korzystania ze strony internetowej, takich jak kliknięcia w linki i inne obiekty.

Jeżeli powyższe informacje nie są dla Ciebie wystarczające, poniżej znajdziesz dalej idące szczegóły.

Dane osobowe

Administratorem Twoich danych osobowych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych jest:

EDEMA Terapia Obrzęków i Leczenia Ran mgr Anna Sobolewska
ul. Czechosłowacka 103/1
60-288 Poznań
NIP: 566-186-53-37
REGON: 302019738
biuro  @  edema.pl

Cele, podstawy prawne oraz okres przetwarzania danych osobowych wskazane są odrębnie w stosunku do każdego celu przetwarzania danych (patrz: postanowienia poniżej zawierające szczegółowy opis różnych celów przetwarzania danych).

W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych, przysługują Ci następujące uprawnienia:

  1. prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  2. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  3. prawo do przenoszenia danych,
  4. prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu, jeżeli uprzednio wyraziłeś taką zgodę,
  5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych.

Powyższe uprawnienia możesz realizować zgodnie z zasadami opisanymi w art. 16 – 21 RODO, kontaktując się z nami pod adresem gabinet-edema@wp.pl. Możemy odmówić Ci realizacji niektórych uprawnień spośród wskazanych powyżej w sytuacji, w której realizacja danego uprawnienia stałaby w sprzeczności z uzasadnionym celem przetwarzania przez nas danych.

Podanie przez Ciebie danych osobowych jest zawsze dobrowolne, ale niezbędne, by dokonać rezerwacji, założyć konto, zapisać się do newslettera, złożyć reklamację czy po prostu skontaktować się z nami.

Gwarantujemy Ci poufność wszelkich przekazanych nam danych osobowych. Zapewniamy podjęcie wszelkich środków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.

Faktury. Jeżeli w związku ze świadczonymi usługami wystawiamy Ci fakturę, to w tym celu przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie niezbędnym do wystawienia faktury. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w tym przypadku jest wypełnienie prawnego obowiązku wystawienia faktury. Ponadto, wszystkie wystawione faktury uwzględniane są w dokumentacji księgowej, w związku z czym Twoje dane w sposób naturalny będą przetwarzane w ramach tej dokumentacji przez okres czasu wymagany przez przepisy prawa.

Reklamacje. Jeżeli składasz reklamację, to przekazujesz nam dane w niej zawarte, a my te dane przetwarzamy w celu realizacji procedury reklamacyjnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych jest w tym przypadku wypełnienie przez nas prawnych obowiązków związanych z procedurą reklamacyjną.

Newsletter. Zapisując się do newslettera, przekazujesz nam swoje dane osobowe w postaci imienia, nazwiska oraz adresu e-mail, a my te dane przetwarzamy w celu przesyłania Ci newslettera. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych jest w tym przypadku Twoja zgoda wyrażana poprzez zaznaczenie stosownej treści checkboxa podczas dokonywania rezerwacji lub zakładania konta. Dane podane w formularzu rezerwacji podczas zapisu do newslettera zostaną zapisane w bazie systemu mailingowego i będą w niej przechowywane przez czas trwania abonamentu, chyba że wcześniej zrezygnujesz z otrzymywania newslettera, co spowoduje usunięcie danych z bazy.

Kontakt e-mailowy. Kontaktując się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, w sposób naturalny przekazujesz nam swój adres e-mail jako adres nadawcy wiadomości. Ponadto, w treści wiadomości możesz zawrzeć również inne dane osobowe. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w takim przypadku jest Twoja zgoda wynikająca z zainicjowania z nami kontaktu. Twoje dane osobowe przekazywane nam w ramach kontaktu e-mailowego przetwarzane są wyłącznie w celu obsługi Twojego zapytania. Treść korespondencji może podlegać archiwizacji.

Pliki cookies i inne technologie śledzące.

Nasza strona, podobnie jak niemal wszystkie inne strony internetowe, wykorzystuje pliki cookies, by zapewnić Ci najlepsze doświadczenia związane z korzystaniem z niej.

Cookies to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez nasz system teleinformatyczny.

Cookies pozwalają nam:

  • zapewnić prawidłowe funkcjonowanie strony jakiego oczekujesz,
  • pamiętać Twoje zalogowanie do konta użytkownika przy każdej wizycie na stronie,
  • pamiętać Twoje ustawienia podczas i pomiędzy wizytami na stronie,
  • poprawić szybkość i bezpieczeństwo korzystania ze strony,
  • ulepszać funkcje dostępne dla Ciebie na stronie,
  • korzystać z narzędzi analitycznych,
  • korzystać z narzędzi marketingowych,
  • zapewniać Ci możliwość korzystania z funkcji społecznościowych,
  • wyświetlać treści pochodzące z serwisów trzecich.

Więcej szczegółów znajdziesz poniżej.

Zgoda na cookies. Podczas pierwszej wizyty na stronie wyświetlana jest Ci informacja na temat stosowania plików cookies. Zaakceptowanie i zamknięcie tej informacji oznacza, że wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies zgodnie z postanowieniami niniejszej polityki prywatności. Zgodę zawsze możesz wycofać, usuwając pliki cookies oraz zmieniając ustawienia plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj jednak, że wyłączenie plików cookies może powodować trudności w korzystaniu ze strony, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies.

Cookies własne. Pliki cookies można podzielić na własne oraz pochodzące od podmiotów trzecich. Jeżeli chodzi o cookies własne, wykorzystujemy je w celu prawidłowego działania strony, a w szczególności w następujących celach:

  • określenie, czy jesteś zalogowany, czy nie,
  • pamiętanie twojego zalogowania,
  • odnotowanie faktu akceptacji regulaminu.

Cookies podmiotów trzecich. Nasza strona, podobnie jak większość współczesnych stron internetowych, wykorzystuje funkcje zapewniane przez podmioty trzecie, co wiąże się z wykorzystywaniem plików cookies pochodzących od podmiotów trzecich. Wykorzystanie tego rodzaju plików cookies zostało opisane poniżej.

Analiza i statystyka. Wykorzystujemy cookies do śledzenia statystyk strony, takich jak liczba osób odwiedzających, rodzaj systemu operacyjnego i przeglądarki internetowej wykorzystywanej do przeglądania strony, czas spędzony na stronie, odwiedzone podstrony etc. Korzystamy w tym zakresie z Google Analytics. Zbierane w tym zakresie informacje są całkowicie anonimowe i nie pozwalają na Twoją identyfikację. W tym celu wykorzystywane są pliki cookies firmy Google dotyczące usługi Google Analytics.

Marketing. Korzystamy z narzędzi marketingowych zapewnianych przez serwis Facebook oraz przez Google, co wiąże się z wykorzystaniem plików cookies firmy Facebook, w szczególności Pixela Facebooka, jak również plików cookies firmy Google.

Funkcje społecznościowe. Zapewniamy Ci możliwość korzystania z funkcji społecznościowych, takich jak udostępnianie treści w serwisach społecznościowych, co wiąże się z wykorzystywaniem plików cookies firmy Oracle związanych z usługą AddThis.

Treści z serwisów zewnętrznych. Wyświetlamy na stronach treści pochodzące z serwisów trzecich, w szczególności z serwisu YouTube. W tym celu wykorzystywane są pliki cookies firmy Google związane z usługą YouTube.

Logi serwera

Korzystanie ze strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest strona. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera.

Logi obejmują m.in. Twój adres IP, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym z jakiego korzystasz. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze.

Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze strony i nie są wykorzystywane przez nas w celu Twojej identyfikacji.

Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.